1927-2008

Mitt senaste inlägg skrev jag för en månad o en vecka sen. Så länge var också min mormor på sjukhuset. Igår somnade hon in, allt gick så fort. Finns inte ord för hur mkt jag kommer att sakna henne. Hon var alltid så pigg o glad. Ute på evengemang jämt o ständigt o ville hela tiden lära sig nya saker. Hon ställde upp när man än behövde henne o nu så finns hon inte... Efter mamma dog för tio år sedan så kom vi ju varann så nära. Sen har jag såna skuldkänslor, tänk om jag inte var tillräckligt bra barnbarn?
Hon var så fin igår, hon såg så lugn ut, så fridfull. Hon var så fin min mormor, O att hon inte finns längre är orättvist o hemskt.

En sak som är läskigt, ett bevis på att nånting finns det därute. För tio år sedan när min mamma dog så hade jag fått Titanic av henne i present. Samma kväll efter vi hade tagit adjö av henne på sjukhuset så kollade jag på den. Igår kväll, gissa vad det var för film på tv... Titanic...

Kommentarer
Postat av: Ann

Jag beklagar bortgången. Förstår att det måste vara fruktansvärt tungt just nu, men jag tänker på dig. P&K

Postat av: Angelica

Tänker på dig massor min fina vän. Jag hoppas att du vet att du hade en otroligt fin relation med din mormor!



Massor av kramar på dig vännen min!

2008-12-21 @ 10:52:09
Postat av: Jessica S

Hej. Jag beklagar sorgen. Tänker på dig. Kram

2008-12-28 @ 11:21:23
Postat av: Johanna

Beklagar sorgen o tänker på dig. Kram

2008-12-29 @ 15:28:01
URL: http://johannajinx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback