Back home

Shit vad skönt det var o få komma bort lite:) nu är man hemma igen i denna jävla håla, nya skor inköpta, ett par stövlar o ett par sneakers, wonderful:) Asså, folk beter sig mysko, fattar inte, blää!! leave me alone liksom.

Jag har försökt, tro mig, verkligen försökt, men av nån jävla anledning så kan jag inte komma över honom, som igår när ja o mickis åkte till gumsbacken så kollade jag ändå mot proauto av nån jävla anledning, hur jävla svårt ska det va o komma över en jävla skitstövel?

Kommentarer
Postat av: Angelica

Är det den jag tror att det är i ren automatik. Eller är det någon annan? Är det din Mr Big?

Fan, min Mr Big, har nog ingen, men den som kan kanske klassas som det. Kan dra nånstans långt.

Postat av: Johanna

Ja Tysons puppies är ju så söta så vill helst inte kastrera... Plus att det ju ändå inte är säkert att han slutar.

Tror inte att det går att bestämma sig för att komma över någon tyvärr, men var bara öppen för annat så kommer det komma in någon riktigt bra kille i ditt liv till slut. Kanske du skulle hoppa på nån utbildning till hösten o flytta?

2008-02-14 @ 12:53:42
URL: http://www.johannajinx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback