Uppdatering

Känner att jag är riktigt kass på att uppdatera min blogg, fast å andra sidan så händer det inte så mkt i mitt liv, lr jo, ibland så händer det rejält mkt, men då mår man bara så dåligt så då orkar man inte skriva det här, det är väl det som har varit, har mått för dåligt för att orka skriva nåt här. Så hur mår jag nu då? Ont i ryggen, ont i huvudet o vill helst av allt bara ligga under täcket förevigt, men ska pallra mig ner på stan idag o försöka vara social, vilket jag inte har varit på flera veckors tid, mest för att jag inte har orkat o bara mår skit psykiskt sett, men men, who cares:) Ihelgen så blir det Göteborg med Mickis o det ska bli riktigt skönt, få slippa nypan ett tag, allt skitsnack o alla som tror att dem vet så jävla mkt om en, men egentligen så vet ingen ett skit-- Känns inte som jag hör hemma här, lr ja iaf inte med folket, vi går bara inte ihop av nån konstig anledning, jag älskar staden men inte folket, kanske är det så att jag helt enkelt inte hör hemma nånstans? who knows...

Kommentarer
Postat av: Ann

Åhh vad roligt att du/ni ska till Gbg finns ju ingen bättre stad :) Hoppas att ni får det så bra och att miljöomytet gör dig gott. Puss o kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback