Gäsp

Jag måste bli bättre på det här med uppdatering! Men vad finns det för nytt o säga tro? Hade årets träningsvärk förra veckan, var ute o red ons o tors o red crazy horse, lr båda mina hästar är ju helt galna iofs, men red som sagt Nobbe o när han får komma ut på en stubbåker lr ja en äng överhuvudtaget då blir han galen! Han ska bara springa iväg:) men det var kul, riktigt kul, o båda hästarna var riktigt duktiga:)
I helgen så jobbade jag, så kul... lr det var oki, lite segt bara. Men i fredags så var det mys:) fick träffa Jennie o Johan o så lilla Max, han var så söt o har sin mammas näsa:P men jag fick hålla honom o lyfta upp honom från sängen alldeles sj:) Oki jag är 24 år, men är fan skraj för bebisar:) tror alltid att jag ska tappa dem. Men glömde skriva att jag hade köpt en liten träningsdräkt, lr myskläder snarare o sen två sparkdäkter med Kiss på, en svart o en grå, skitsöta!

Nehe om man skulle ta o roa sig  med nåt annat en stund.

Kommentarer
Postat av: Ann

Jag vet vad du menar, jag tror jämt att jag ska ha sönder min systers el andras bebisar det är LÄSKIGT! Hoppas att allt är bra annars, kramar!

Postat av: Malin

Hej!

Jo, helt klart är jag intresserad om du behöver hjälp med hästarna. :) Har legat på latsidan och inte orkat ringa tillbaka till ridskolan för att se om jag fick någon plats. :) Skulle vara kul att kunna hjälpa till! :)

2008-09-09 @ 22:19:45
URL: http://graddnos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback