Friday night

Hade en alldeles jätterolig fredag när jag var på inflyttningsfest hos Malin o Danne, när det skulle gissas ålder på mig så trodde de flesta 20-21, sen om de sa det för o va snälla det vettefan:P men som sagt, riktigt längesen jag hade så roligt måste faktiskt påpekas:)
O min lip plumper är verkligen poppis på fester:P ett väldigt enkelt o bra partytrick:P
Haha åh herregud, vet inte ens om jag vill veta allt som hände:P men skitsamma man lever bara en gång o jag tänker fan se till o ha det riktigt kul o umgås med människor som får mig o må bra:)

Tack för en jätterolig fest malin o danne!!:D Hoppas ni hade kul med min present:P haha

Kommentarer
Postat av: Ann

Kul med Party! Kram kram

Postat av: Mallan

haha,din present var kanooon ;D

2009-04-07 @ 22:36:47
URL: http://graddnos.blogg.se/
Postat av: Mallan

haha,din present var kanooon ;D

2009-04-07 @ 22:36:52
URL: http://graddnos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback