Long time ago

Oj, nu är det nog lite mer än ett år sen jag skrev. Men mitt liv har varit lite upp o ner. Vad finns det o berätta? Jag är tillsammans med Jens o vi har haft trubbel, men nu så är allt bra, typ:P Nej men vi har en deal som jag älskar bara! Tessan är hemma igen el ja hon har vart det i ett halvår nu, men ändå, på sista tiden så har vi festat massa o jag gillart! Nej men vi har haft åldersnoja då vi är 26, men nu så skiter vi i det o bara har skitkul helt enkelt, jag trivs o känner mig happy, mer el mindre iaf, vissa saker kunde ju va lite bättre  dock...
Det kanske är så att jag borde bo nånstans där det är varmt o fint hela året? Monaco nästa? men vill ju inte bo där dock, hmmm.
O bara så ni vet så kommer jag nog aldrig skaffa barn, usch o fy o tvi!!! även om jag kanske blir sugen ibland, men efter 30 isånafall om det nu måste bli barn....
Faaaan!!! jag vill festa!!!
Fan vilket värdelöst blogginlägg det här blir?:P hahaha fan vad illa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback